Ideální snídaně

Snídaní den začíná a proto je jí zapotřebí věnovat opravdu větší pozornost, než ji věnuje většina z nás. Snídaně je naším prvním jídlem dne, proto základním, z kterého se odvíjí veškeré další spalování v našem organismu po celý den. Stačí jen málo, co pro sebe můžeme udělat sami, tak proč to neovlivnit. Je přeci příjemné se cítit po celý den svěží.

JAK ANO

Přehled potravin, které působí pro náš organismus blahodárně:

  • Jáhlová, ovesná kaše, v chladném období se doporučují se skořicí, která zahřívá náš organismus.
  • Kukuřičná, rýžová, pohanková kaše.
  • Teplé polévky, především pak vývary hovězí nebo zeleninové.

JAK NE

Klamavé reklamy prodejců nás vyzývají k požívání různých jogurtů, džusů, případně sýrů, ale je tomu opravdu tak? Podívejme se tedy na potraviny, které jsou k prvnímu jídlu dne nevyhovující:

  • Potraviny vnášející vlhko a chlad do našeho organismu: jogurty, sýry, syrové ovoce a zelenina, ovocné džusy, zelený čaj.
  • Potraviny vnášející nadměrné horko do našeho organismu: černá káva, alkohol.